Sosiale medier
Styrk merkevaren med sosiale medier
Sosiale medier gir bedre kommunikasjon med målgruppen
Fremveksten av sosiale medier har ført til at bedrifter har fått helt nye muligheter til å kunne kommunisere med sine målgrupper på. Dersom din bedrift klarer å skape gode og varige forhold med publikum i sosiale medier vil dette føre til lojale kunder som vil være gull verdt for din bedrift i lang tid fremover. Nøkkelen til å klare dette er å levere innhold av høy verdi til din målgruppe på tvers av de ulike sosiale mediene.
Velg riktig kanal
Facebook, LinkedIn, Instagram eller Twitter? Alle de ulike sosiale mediene har sin egenart, og hvilke sosiale medier du skal benytte deg av kommer an på hvem dine ideelle kunder er, og hvor de befinner seg. Noe av det viktigste for å lykkes i de ulike kanalene er å forstå at alle kanalene er ulike og at man derfor skal kommunisere forskjellig på de forskjellige kanalene.
Nå riktige kunder med målrettet annonsering
Sosiale medier gir oss unike måter å målrette annonser på. I tillegg til demografi som sted, alder og kjønn kan vi velge segmentere etter yrker, utdanningsnivå, sivilstatus, atferd og interesser. Dette betyr at du lettere når frem til personene som mest sannsynlig kommer til å kjøpe ditt produkt eller dine tjenester og at du sparer annonsekroner.
Vi hjelper deg med sosiale medier
Mer enn 90% av nordmenn bruker internett daglig, og stedet de bruker mest tid er på Facebook.
LinkedIn er kanalen for deg som ønsker å nå beslutningstakere i næringslivet.
Instagram får stadig flere norske brukere, og nå har nesten to millioner nordmenn profil hos bildedelingstjenesten
Alt fra de siste nyhetene og underholdningene til sport og politikk. Alt dette innenfor 140 tegn per tweet.
YouTube
Verdens nest største søkemotor og Norges nest største TV-kanal. Film dine interesser og del med verden.
Få oversikt over de siste trendene i din bransje og samle kreative idéer fra Pinterest.
Ta kontakt for hjelp med sosiale medier
Lær mer om sosiale medier
23. november 2018
6 Trender innen digital markedsføring i 2019
Stemmesøk står allerede for en tredjedel av alle søk hos Google. Nye algoritmer krever innhold av høyere kvalitet og display-annonsering gjør comeback. Dette er trendene for digital markedsføring i 2019:
2. november 2018
Instagram for bedrift : Komplett guide for å lykkes på Instagram
Dette er hemmelighetene for suksess på Instagram i 2019. Tips og strategier for deg som ønsker å skape vekst og få flere følgere på Instagram for bedriften, på hobbybasis eller som en personlig merkevare.
28. september 2018
Hvorfor bemanning og rekrutteringsbyråer bør bruke inbound marketing [6 nyttige taktikker for 2024]
I likhet med at kjøpsprosessene våre har endret seg på grunn av internett, har også jobbsøkeres vaner endret seg. Passive kandidater søker på nettet for å oppdage nye og bedre jobbmuligheter for dem, og det er derfor inbound marketing for rekrutteringsbyråer vil være viktig i 2019.
14. september 2018
Skal bedriften bruke sosiale medier? Dette er våre tips
Skal bedriften bruke sosiale medier? Les bloggen om hvordan bedriften bruker sosiale medier best mulig: Vi gir deg våre tips til Facebook, Linkedin og Twitter markedsføring.
7. september 2018
Slik lykkes du med annonsering på sosiale medier
Annonsering på Facebook, Instagram, LinkedIn eller Twitter? Vi ser nærmere på hva som skiller de fra hverandre og hva man må tenke på om man skal sette i gang med annonsering på sosiale medier.
24. august 2018
Hvordan bruke LinkedIn i din inbound marketing strategi?
LinkedIn er kanskje det viktigste sosiale mediet innenfor B2B salg og markedsføring. 45 % av dem som leser innhold på LinkedIn er nemlig beslutningstakere. I dette innlegget forklarer vi hvordan LinkedIn kan brukes i din inbound marketing strategi.
29. november 2017
11 ting du ikke skal gjøre med bedriftssiden på Facebook
Det er ikke bare å sette opp en bedriftsside på Facebook og poste noe greier. Det er viktig at du har en strategi for hva du skal gjøre, og ikke minst hva du IKKE skal gjøre. Det å gjøre feil på Facebook kan være fatalt for bedriftssiden din.
24. november 2017
6 tips for ikke å feile med Instagram-annonsering?
Det blir stadig viktigere å være synlig i alle kanaler som kan være relevante for din bedrift. Et av de sosiale mediene som virkelig har stormet frem den siste tiden er Instagram. De har hatt en solid økning i de fleste aldersgrupper og spesielt i aldersgruppen 40+.