De fleste kjøp i dag starter med et søk på Google. Derfor er det så viktig at man synes når det søkes, og det er ikke alltid man kommer opp organisk. I slike tilfeller er det fint å annonsere gjennom Google AdWords. Slik at man øker synlighet og salg.
Det er enklere å selge produkter med bilder og pris enn bare tekst. Det er vanskelig og bestride. Det er nettopp derfor Google tilbyr Google Shopping, som gjør det mulig å vise bilder og pris av produktene man selger. Missha har nå også begynt med Google Shopping for å øke salg.
Google AdWords har gode muligheter for rapportering som gjør det enklere og ta beslutninger.
Missha er en nettbutikk som har spesialisert seg på høykvalitets koreansk sminke til en fornuftig pris. Missha var allerede i gang med å annonsere på Google gjennom Google Search og Display Network, men de trengt hjelp til å organisere AdWords kontoen. Vi har satt opp en helt ny struktur og økt antall annonser som vises. Display annonsene er satt opp med plassering til bloggere, som blogger om sminke og koreansk sminke. Det har også vært viktig for oss å legge til ”site links extensions” for å øke kvaliteten av annonsen og antall klikk inn.
En høy Quality Score på annonsene er viktig for å øke CTR (Click Through Rate), senke kostnadene og heve posisjonen annonsene vises. Derfor er det høyt fokus for oss å ha så bra Quality Score som mulig, og hele tiden jobbe med og forbedre denne.
Rådgivning
Det er viktig for oss å ha et godt forhold til våre kunder og at de gjør det så bra som mulig. Derfor tilbyr vi alltid rådgivning som en del av pakken. For da kan kunden gjøre en hel del selv også og ha mer kontroll på hva som skjer.
KundeMaria Strømberg - Missha Norge ASTjenesteGoogleDatoJuni 2017Hjemmesidewww.missha.noFacebookwww.facebook.comInstagramwww.instagram.com