Vi har satt opp en delikat nettbutikk i Woocommerce. Den er enkel å navigere i og forenkler salgsprosessen. I denne nettbutikken har vi valgt å bruke igjen farger og design på logoen til Tkmaxx.
Nettbutikker som er laget med Woocommerce har muligheten for å sende ut automatiske e-poster når kunden forlater handlekurver. Derfor har vi implementert dette på Tkmaxx Norge sin nettbutikk. Det har ført til et mersalg på 25 % på forlatte handlekurver.
TKMaxx Norge er en nettbutikk som selger kjente merkeklær til veldig reduserte priser. Da de tok kontakt med oss hadde de allerede en nettbutikk, men den var vanskelig å jobbe med og hadde lav konverteringsrate. Derfor bygget vi opp en ny nettbutikk med et flott design i Woocommerce. Det har ført til flere salg og økt konvertering.
Motvirk forlatte handlekurver
Ved å sette opp en konto i Mailchimp har vi lagt opp automatiske e-post utsendelser når en handlekurv blir forlatt. Statistisk sett skal automatiske utsendelser føre til 30 % økning i salg fra forlatte handlekurver.
Det er et vanlig problem i nettbutikker at handlekurver blir forlatt med flere varer. Med denne integrasjonen kan man minne kunden på hvilke varer som er forlatt. Det øker sjansen betraktelig for at kunden faktisk fullfører kjøpet.
KundeDaniel Philipson - TKMaxx Norge ASTjenesteNettbutikkDatoJuni 2017Hjemmesidetkmaxxnorge.noFacebookwww.facebook.comInstagramwww.instagram.com