Selma Oline er en klesbutikk for henne som selger kjente merkevarer en hver jentes skattekiste bør inneholde. I tillegg til klesbutikken på Teie har de også sin egen nettbutikk. Vi bistod Selma Oline med rådgivning for Instagram.
Selma Oline hadde lenge vært flinke på Instagram og delte fine bilder av høy kvalitet. Det de ønsket seg var å få opp antall følgere og mer engasjement i form av likes.
Etter en grundig gjennomgang av bruk av hashtags og strategier for å få flere relevante følgere så Selma Oline fort resultater.
Før rådgivningen hadde profilen 450 følgere og fikk i snitt 40 likes per bilde. I løpet av bare en ukes tid hadde antallet følgere nådd 1000 personer, og bruken av relevante hashtags har ført et eksemplarisk forhold mellom likes per bilde og antall følgere. Flere av bildene har nådd opp mot 300 likes, og dette er grunnet riktig bruk av hashtags 🙂
KundeTrine Schøyen - Selma OlineTjenesteInstagramDatoAprilHjemmesidewww.selmaoline.noFacebookwww.facebook.comInstagramwww.instagram.com