Færder Marketing ble i april engasjert av Tobias Larsen fra Olympiaklinikken, og allerede 20.april hadde vi lansert Facebook-side, Google Min Bedrift og ny logo var på plass.
Olympiaklinikken leverer naprapati som innebærer å diagnostisere, behandle og rehabilitere smertetilstander og funksjonelle problemer i ledd og muskler. Olympiaklinikken drives av Tobias Larsen som står for daglig drift og behandling.
Så hvordan gikk vi frem i oppdraget?
Det var viktig for oss å først få designet ny logo, siden dette er essensielt for å opprette ny Facebook-side. Vi fokuserte på å gi Olympiaklinikken en logo med en følelse av en profesjonell klinikk med god erfaring. Deretter klargjorde vi Facebook-siden i påvente av ny logo. Først når logo var klar kunne vi lage profilbilde og Coverphoto. Facebook-siden ble så linket med Instagram for å få større rekkevidde.
Det er også viktig for bedrifter å være synlig på Google, derfor opprettet vi Google Min Bedrift slik at Olympiaklinikken blir mer tilgjengelig på Google.
Etter kun en uke fikk Olympiaklinikken over 240 likes og flere timebestillinger gjennom Facebook.
KundeTobias Larsen - OlympiaklinikkenTjenesteLogo, Facebookside og Google Min BedriftDatoAprilFacebookwww.facebook.com