En gratis mal for innholdsanalyse


Fyll ut skjema for gratis mal


Få tilgang til en gratis mal for innholdsanalyse

Få en gratis mal for innholdsanalyse.

Det kommer ofte til et punkt for bedrifter med mye markedsførings-innhold hvor man innser at man har mistet oversikten over alt. Innhold har sannsynligvis blitt opprettet av deg, dine forgjengere, andre personer i markedsavdelingen og fagpersoner fra andre avdelinger og er spredt i vinden.

Ved å benytte innholdanalysen vil du få en god oversikt over eksisterende innhold, hva som bør endres og hva som bør lages i tiden fremover.

Bruk skjemaet for å ta en grundig gjennomgang av det innholdet firmaet har: tekst på hjemmesider, brosjyrer og alt annet tidligere markedsmateriell.

Innholdsanalysen tar for seg følgende:

  • Hvor godt innholdet har prestert
  • Alder på innhold
  • Hvilket steg i kjøpsprosessen er innholdet laget
  • Hvilket format har innholdet
  • Hvem har laget innholdet
  • Låst innhold
  • Hvilken personas er innholdet laget for
  • Anbefalinger

Ut fra innholdsanalysen kan du bestemme hva som trengs å produseres av nytt innhold og tilbud i perioden fremover, tilpasset dine personas og steg i kjøpsprosessen.