En gratis mal for innholdsanalyse
Fyll ut skjema for gratis mal
Få tilgang til en gratis mal for innholdsanalyse
![](https://faerdermarketing.no/wp-content/uploads/2018/02/Mal-for-innholdsanalyse_800px-compressor.png)
Få en gratis mal for innholdsanalyse.
Det kommer ofte til et punkt for bedrifter med mye markedsførings-innhold hvor man innser at man har mistet oversikten over alt. Innhold har sannsynligvis blitt opprettet av deg, dine forgjengere, andre personer i markedsavdelingen og fagpersoner fra andre avdelinger og er spredt i vinden.
Ved å benytte innholdanalysen vil du få en god oversikt over eksisterende innhold, hva som bør endres og hva som bør lages i tiden fremover.
Bruk skjemaet for å ta en grundig gjennomgang av det innholdet firmaet har: tekst på hjemmesider, brosjyrer og alt annet tidligere markedsmateriell.
Innholdsanalysen tar for seg følgende:
- Hvor godt innholdet har prestert
- Alder på innhold
- Hvilket steg i kjøpsprosessen er innholdet laget
- Hvilket format har innholdet
- Hvem har laget innholdet
- Låst innhold
- Hvilken personas er innholdet laget for
- Anbefalinger
Ut fra innholdsanalysen kan du bestemme hva som trengs å produseres av nytt innhold og tilbud i perioden fremover, tilpasset dine personas og steg i kjøpsprosessen.
Fyll ut skjema for gratis mal
Få tilgang til en gratis mal for innholdsanalyse